Selasa, 16 April 2013

Wow.., Lagi peserta baru mendaftar cari jodoh (Normal ads)

Sekiranya anda ingin mengenali gadis ini, boleh add terus beliau di link FB milik beliau..



P/CJO0568/13

Nama Penuh: SITI HAWA MOHD ADDAHAR
Agama: Islam
Umur: 34
Tarikh Lahir November 12 1979
Menetap Di Kuala Lumpur
Berat (kg) 65
Tinggi (cm) 165
Status: Bujang
Pekerjaan RESTAURANT SUPERVISOR
FB link Address: https://www.facebook.com/wawa.ichico

Nyatakan Sifat Diri Anda: saya seorang yang peramah..manja..suka bersembang..saya seorg yang berdikari..seorang yang happy go lucky...

Ciri Ciri Pasangan Idaman: seorang jejaka yang mampu membimbing saya kearah kebaikan di dunia dan akhirat....saya tidak memilih paras rupa..asalkan ia nye baik dan jujur seadanya.....seorang yang boleh menerima keluarga saya seadanya..